Backstage at the PASTEL GRUNGE Photoshoot <3

Playing dress up is my FAVORITE thing to do!!!  It started as a kid…kept going in High School where all my friends INCLUDING the boys would come over and want to play dress up with me!!!  FUNNEST times!!!  Makes COMPLETE sense that I would be an artist…a fashion designer!!!!

So when your girlie wants to play dress up…you PLAY DRESS UP!!!!

Photography: Mike Schultz (see him backstage taking pictures)
Model: Ashley Spedale
Makeup Artist: Ashley Spedale
Styling: Cassie Brock
Wardrobe: New York Couture

pink, book, and draw imageanimation, gif, and nature flowers image

BACKSTAGE at the our PUNK ROCK GRUNGE Photoshoot <3

This shoot is about a pink haired punk rock princess going to prom or really any party!!@; what would she wear@?!!  A BIGGG poofy dress with sneaks so cute !!!@ <3  I went to prom with extensions before extensions were cool.  I was not cool by any means lol.  I was voted “most unique” which was a nice way of them saying BIGGEST FREAK!!  But I PROUDLY wear my freak flag!!!  It has made me who I am!! <3

theme, mtv, and music imagemakeup image

Ashley looking soooo cute!!!

PINK HAIR DON’T CARE <3  She has FULLY embraced her uniqueness and that’s sooo incredible!!!  DON’T HOLD BACK WHO YOU REALLY ARE!!!!  EVERRR!!!  HOW GORGEOUS is the makeup she did!!@???  LOVEEEE!!! <3

art, cool, and et imagerain, confetti, and sky image
ride, lana del rey, and grunge imagepink, sky, and aesthetic image

On a rainy day catch the rain like confetti from the sky<3

Look 2 is actually a ONESIE JUMPER!!!  I made this after an ADORABLEEE Onesie Jumper I shot at a BEAUTIFUL garden with photog Danielle Rocks.  COULDN’T GET ENOUGH OF THIS STYLE!!!  HOLY CUTENESS

candy, unicorn, and nails imagewallpaper, colors, and background image

PUNK ROCK Princess <3

Everyone wanted to see what we were doing! <3  We kinda cause attention!!!@  One of a Kind Rhinestone Pink Polka Dot Tutu Hooded PARTY One-piece Jumper Dress

HERE

http://www.newyorkcouture.net/sold/tutupinksamplejumper1b.jpg

Sooooo cute!!! <3

pink, why not, and why imagesmile, everyday, and pink image
background, wallpaper, and pink imagebackground, wallpaper, and pink image

SUPER DOLL LIKE <3  Barbie <3

balloon, coconut, and fruit imagecoffee, coffee gifs, and gifs image
For more pics and phrases, follow me on @RaquelPiris17. RT and I follow back.lips and makeup image

We did another look on the streets of NYC…so got them GEM (lol) when we changed looks for round 2!!!

QUEENING!!@!  She’s going to kill me!!@  lol  But i loveee her lol and she’s tooo cute here!!! lol <3

Soooooo many cute shots from these shoots!!!

Enjoy these backstage pics for now!!  <3

ambition, creativity, and words imagegif, anime, and pink image
quote, strong, and pretty imagewallpaper, background, and pink image

Leave a Reply

Your email address will not be published.