Bright Lights Pretty Girl Arcade Photoshoot

November 23rd, 2014

Are you ready for BEAUTIFUL-ness overload!!!@?? I CANNOT wait to share these photos with all of you!!! Been SOOOOO incredibly busy with the sale, holidays coming up, and baby #2 is coming SOON!!! But these photos are sooo GORGEOUS, and ARTSY, and then also INSANELY FUN!!! You will have to see for yourself! <3 Thanks sooo much to everyone involved! GORGEOUS model Hannah, BEAUTIFUL photos by Demetri, INSANELY awesome hair extensions by Lauren at Glamour Addict Salon!!! IN LOVEEE with these!!!

Without further ado…

Bright Lights Pretty Girl Arcade Photoshoot

Check out all the photos from this shoot HERE

FFFFOUND! | MyPageUntitled

Don’t forget…The New York Couture HUGE ANNIVERSARY SALE ends in just 5 weeks!!! NEW ITEMS are added EVERY SINGLE day so make sure to check back! This is SERIOUSLY our BIGGEST SALE yet with the CRAZIEST DEALS…sooo many items JUST $5 and $10 and everything 50-95% OFF!!! You CANNOT miss this LAST CHANCE to own SOOOOO many INCREDIBLE New York Couture pieces! B/c once they’re SOLD OUT…they are gone FOREVER!!! <— we WILL NOT be making anymore!

Could you just DIE from her!!! from this!!!

…and this is how it began! <3

Releasing THESE ADORABLE Cupcake Dresses during the HUGE Anniversary Sale…they have EXTRA SPECIAL Heart Print detailing and I have a feeling they will sell out before we can ever even post them to the normal webstore…so make sure to check back and GET YOURS!<3


Lieutenant Peppercorn :)I ♡ SuN

Ughhh GORG!!!

…and ON SALE but JUST during the sale…once the sale ends it goes back to $325 so SAVE NOW!!!

ALREADY listed as part of the sale as one of our SECRET AMAZING brand new never before seen New York Couture pieces at HUGE discounts! HERE

UntitledMy instagram: averilmae38

Get this one of a kind piece…coming to the

HUGE ANNIVERSARY SALE

ONLY ONE LIKE IT so keep checking back to make sure it becomes yours!!! B/c I KNOW it will sell and the SALE price will be INSANE!!! <—you won’t believe it!

with style and passion_xxrnpq_ | via Tumblr

This is my FAVORITE pic!!!!! Possibly EVER!!!!!

Just INCREDIBLE!!!

I CAN’T even deal with it <3

UntitledMermaid

STUNNING BEAUTY! <3

She is just TOO PRETTY for words!!!

These photos just make me feel like something special is going !!!

In LOVE with the magic <3

ALL of the jewelry you see..

…snag right NOW as part of our HUGE SALE and only for the next 5 weeks…then everything goes back to normal prices

Bracelets and MORE HERE

EVERYTHING JUST $5 and up…but only for the next 5 weeks!

…like these SUPER FUN Pastel Spike Bracelets

…if not posted yet keep checking back b/c they are COMING! <3

In LOVE with them!!!

…and STUNNING Enamel Cuff Bracelets

AVAILABLE NOW!!!!! At OVER 75% OFF!!!

SHOP SALE here

Swimming in a sea of GORGEOUS-ness!!! One of a Kind AQUARIUM DREAM Bustier Party Dress

…with FABULOUS fishies and SEQUIN Seaweed detailing <3

…Dress will be available SOON : )

 

instagram.com/felingpohUntitled

FAVORITE LOOK of the day!!!! ONE OF A KIND Ethereal Dripping Pink Lace Bustier Party Dress

SUPER adorable PARTY Dress!! Entire dress is Hand Dyed with Pretty Pink detail!!

PURRFECT for Prom, your Sweet 16, or your Barbie themed wedding! <3

ONLY ONE LIKE IT!!! …get it HERE

Razors on her tongue, a body full of oxygenTempo ameno - Page 1 of 2

This photo is soooooooooooooooo beautiful!!!

we found love in the hopeless place. ♡  | via TumblrTumblr

Bonjour <3

Tres Chic and adorable!

Get this insanely ADORABLE dress now

HUGE ANNIVERSARY SALE …HERE

…and don’t forget the ADORABLE Vintage Knit socks!!!

ONLY $15 during the Sale!

HERE

Happy Shopping!

<3

The New York Couture HUGE 10 Year Anniversary Sale starts… NOW!!!

November 18th, 2014

The New York Couture HUGE 10 Year Anniversary Sale…

starts NOW!!! TODAY November 10th!!!!!

It’s INSANE to think it’s been a DECADE of New York Couture craziness now!!!!!  TEN whole wonderful, amazing, wild years!!!!!  Sooo many memories…sooo many FUN pieces!!!  Shows, shoots, lookbooks…the past 10 years have been INCREDIBLE!  And to celebrate we’re bringing back ALL our favorite moments with our BIGGEST SALE EVERRR <–seriously!!!  New-ness will be added EVERYDAY, and sooo many never before seen pieces…so make sure to check back frequently!  And on our actual 10th Birthday December 15th, expect EXTREME CRAZINESS to EXPLODE with deals and RARE-ITIES!!!

EVERYTHING for sale is $5 and up and at up to 95%+ off!!!!!

And to celebrate 10 YEARS of FUN-NESS there will be TONS of  items with the Sale $10 sign (shown above).  Dresses that were $120 for YES JUST $10 !!!  So keep a look out! : )

 

***** Shop the Sale HERE *****

Colorful ManeTumblr | via Tumblr
UntitledUntitled | via Facebook
 
***** Shop the Sale HERE *****
 

Have sooooo much FUN shopping AND saving!!! <3 <3 <3

xox

BACKSTAGE at our Bright Lights Pretty Girl Arcade Photoshoot

November 16th, 2014

Had sooo much fun stealth-mode doing this photoshoot!

We’re clearly not incognito…but somehow did not get kicked out lol

WAIT TIL you see the actual photos from this shoot…IN LOVEEEEEE!!!! …real photos from this shoot coming next week : )

For now…enjoy these:  BACKSTAGE at our Bright Lights Pretty Girl Arcade Photoshoot

ZOMBIES AND MORE | via Tumblr Colour Smoke Bombs

Cupcake CUTENESS!!!

…”might” be coming out during our HUGE Anniversary Sale starting THIS Tuesday November 18th !!!!!

<3

TumblrJelly by ~OanaRayne
 

 Polka Dot Tulle…RHINESTONES…and Studs

…you already know you’re going to LOVEEE!

 Tumblr_libn5e6hot1qhtuebo1_500_large391540_425151107526579_1653986672_n_large

 INSANELY awesome SKELETON Rings!!!

Shown in THIS shoot

Get yours here…HERE

 She really is just the CUTEST thing even in a Lolita-y Gothic-esque Dress

Model: Hannah <3

 Winter Wonderland look

<3

 Super crystal-y

**** <3 ****

Untitledgasoline

 Legs for DAYS!!!

Aquarium Dress looks AMAZING on her!!!  Sooo much fun-ness!

 SparkleTumblr

Get the RARE!!! necklace shown in this shoot

INCREDIBLY amazinggggg VINTAGE Lion Necklace

3 chains of killer!

ONLY $35 HERE

 Beautiful girl!

 I promised Demtri (our insanely awesome photographer) I wouldn’t put up any embarrassing photos lol…

opps…maybe? lol.

FFFFOUND! | MyPage
 

LOVEEDDDD this look!

Very French Parisian feel to it…

ohhh la la <3

 Bridge-london-night-pink-sea-favim.com-83248_largeTumblr_lw4r3c5l8l1qk71ulo1_500_large

 

There are SOOO many Looks AND Accessories from this shoot that you’re going to be able to get your hands on for up to 75% OFF during our HUGE Anniversary SALE!!!

Start getting ready!!!

If it’s after 11.18.2014 go here and GET YOUR GOODIES before they’re gone! : )  HERE


My FAVORITE LOOK of the day!!!

INCREDIBLE!!!

STUNNING!!!

This dress coming to the webstore…possibly next week : )

…and the photos from the shoot are SOOO COOL including one in the GIANT CLAW MACHINE!!!  <OMG-ness!!

always wear your invisible crown

Holyyyy Sh*t! The New York Couture HUGE Anniversary Sale starts in ONE Week!!!

November 11th, 2014

 

Start

Getting

READY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  11.18.14 – 12.28.14

 

The New York Couture 10 YEAR HUGE Anniversary is JUST *****ONE Week***** away!!!

…sale starts Tuesday November 18th <3

The New York Couture 10 YEAR HUGE Anniversary is going to be our BIGGEST SALE YET b/c we are TURNING TEN years old!!!!!!!!!!  <— INSANE!!!  Can you believe that!!@?  TONSSS of throwbacks!!!  Sooo much fun-ness!!!  And BEST of all…AMAZING DEALS!!!

We will have BRAND NEW items that even the photos from the shoots have not been released yet…so EXTRAAAA amazinggggg stuff!!!!!  Including INSANE Party Dresses…Vintage FUN…*SAMPLES*…NEVER BEFORE SEEN pieces, clothing and accessories for JUST $5 and up !!!!!

 

 

And in EXTRA celebration of 10 AMAZING Years…there will be TONSSSSS of items for JUST $10

…so keep a lookout for LOTSSS of these signs (below is the sign) on our website!!!!! To let you know it’s a 10 Years $10 SALE item…dresses that were normally $120…for JUST $10 !!!!! And MORE!!!

You have just ONE WEEK LEFT until the Sale Starts !!!!!

…START GETTING EXCITED!!!  We are!!!!!

 ONE WEEK of waiting left!!!

New York Couture releases all of your SALE dreams next week, Tuesday November 18th <3

…xox

 

BIGGEST Sale Yet!!!!! 10 YEAR Anniversary SALE dates announced!!!!!

November 6th, 2014

************

The wait is over!!! The MUCH anticipated New York Couture HUGE Anniversary Sale dates are FINALLY being ANNOUNCED…

*****
 

HUGE 10 YEAR SALE Dates are Tuesday November 18th – December 28th

11.18.14 to 12.28.2014

*****

It’s LESS THAN 2 weeks away to start celebrating New York Couture’s 10 YEARSSSSS of wild-ness and CRAZINESS! This will be our BIGGESTTTTT SALE Yet!!!!! YAY!!!!! …updates coming soon <3

11.18.14 to 12.28.2014

…start getting ready!!!

xox

COTTON CANDY RIOT Field Photoshoot

October 15th, 2014

<3

Some days just come out in a shoot like a DREAM <3  ...this day was one of them!

Got to shoot for my very first time with AMAZING Photographer Demetri Parides

He shot EVERYTHING in FILM…which is INCREDIBLE and SOOOOO RARE!!!  DIED/DYING over these!!!

All the photos from this shoot HERE

minty

Sprinkle over to my dream…

Doesn’t she look like Vanessa Hudgens!!!  I LOVEEE this girl!!!!!  She’s SUCH a SWEETIE…also loves Chihuahua’s…and looks AMAZING in EVERYTHING I put her in!!!

BRAND NEW!!!  ALLLL the Bow Skirts have been SOLD OUT…until now!!!  Limited Edition VINTAGE FLORALS Bow Skirt 

She’s also wearing the *NEW* Limited Edition Zebra Bracelet

Get both HERE

Can I call you? <3

Gorgeous...Untitled

A little SWEET FUN with backstage photos! : )

…this is from when I was INSTGRAM-ing these…make sure to FOLLOW New York Couture on Instagram!  …where you can see the shoots AS THEY HAPPEN and other FUN stuff like TBT’s!  and MORE+++

INSTAGRAM:  newyorkcouture

OMG I CAN’T with these!!!  COTTON CANDY lust <3

Rachel looks SOOOOO stunning!!!

CUTEST dress for Prom, Sweet 16, ohhh my!!  Veryyy KAWAII!!!


Space Bound | via Tumblr
Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

*CUSTOM MADE* One of a Kind Sweetest Ever COTTON CANDY Party Dress

…with FUN Shimmery Layers dripping in VINTAGE Lace Trim Icing <3

ONLY ONE…HERE

Fun / Glitter!

Blow out the Sparkles and MAKE A WISH <3...

<3

Vintage Fishies Fishies Fishies Earrings

…get these and MORE One of a Kind FUN Vintage pieces HERE

This is the ONLY Dress like this!!! ONE OF A KIND!!!!!

 …SWEET and LOVELY <3

you can get it HERE

We added a SWEET Petticoat underneath the JUICY  Strawberry Dress to add a *new* look to this already ADORABLE dress!!!

…get yours now HERE

Another Backstage BTS SWEETNESS from our shoot <3

<3 FRIENDSHIP <3

I think one of the best parts of doing what I do is all the AMAZING WONDERFUL people I get to spend time with, meet, and befriend : )…<3

.

The GARTER SHORTS have also been SOLD OUT in ALL prints until NOW!!!Get these ONE OF A KIND Adorable Mickey Mouse Print High Wasited Garter Shorts

<3

HERE

LOVEEE all things flapper-esque!!!  This piece is just STUNNING!!!!!  Vintage 1930′s BIRD Necklace

You WILL NOT be able to find this piece ANYWHERE!

…get yours HERE

 These tops are sooo much fun…can layer…or wear alone for SUPER SEXINESS!!!  Only one like this!!!  ONE OF A KIND Punk Rock R2 D2 Crop Top

…get this EXACT top NOW Here

And the earrings from this shoot…TO DIE FOR!!!  Get the VINTAGE 1980′s Leopard Punk Rock Earrings shown from this shoot

…ONLY PAIR EVER!!!

Grab them NOW …HERE

ProfessionellPictures & Photos from Star Wars - IMDb

 I KEEP PROMISING to tell you the dates of the UPCOMING HUGEEEEE Anniversary Sale…PROMISE it’s coming SOON!!!

You know though it’s early-ish in November til late-ish in Decemeber : )

xox

Rebelicious Magazine Feature, and Lola Blanc in New York Couture <3

October 5th, 2014

It’s been sooo CRAZY in NYC-land…I totally forgot to post all sorts of AMAZING-ness’S!!!

The FABULOUS model Alexa Nicole looking ABSOLUTELY INSANE in New York Couture for Rebelicious Magazine

There’s nothing I love more than NEON!!!  : )  <3

You can view the WHOLE issue for FREE by going to their online print issue HERE

…and have a shoot with her coming soon…you will NOT want to miss this!!!

 

AND recording artist Lola Blanc

…she is sooooo ADORABLE and sooooo talented!!!!!  Check her music out on her website HERE

Wearing New York Couture’s IRIDESCENT Creamsicle Sequin High Waisted STARGAZER Shorts

…get yours now HERE

Sooooo many FUN filled photoshoots coming…you will LOVE!!!

And VERYYY soon the announcement with the HUGE Anniversary Sale dates!!! <---START GETTING READY...this sale will be EPIC!!!

xox

Riot Fest Recap

September 28th, 2014

There’s NOTHING quite like partying with 100,000 PUNK ROCK FANS!!!
RIOT FEST was INSANE, amazinggg, UNFORGETTABLE!!!

It rained like crazy the first day…but it DID NOT stop people from coming out!!!  Festival was PACKED even with the FREEZZZZZINGGG rain!!!  That’s DEDICATION!!!  Punk Rock Dedication!!!

We SOLD OUT of seriously almost everything!!!!  If you came you got KILLERRR pieces and could not have been HAPPIER with the fierce, sexy, hot, amazing people that snagged everything!!!  Proud to have all of you wear my clothes!!!

There are sooo many highlights from the show!!! Check out some of the INSANE performances below!



Die Antoowrd

The Flaming Lips

The Cure

Backstage at the Vintage Florals Cupcakes Power Grid Photoshoot <3

September 4th, 2014

Pretty and Power <3  Nothing helps celebrate New York City Fashion Week’s start like FLIRTY FUN Fashion! : )

Got to do this SUPER FUN Photoshoot Labor Day Weekend…CANNOT wait to see how these came out!!!  Shot for the FIRST TIME completely in FILM (<—THIS IS SUPER RARE AND EXCITING!!) with AMAZING Photographer Demetri Parides!!!!!

Backstage at the Vintage Florals Cupcakes Power Grid Photoshoot <3

Several NEW pieces that will be coming out AT NEXT WEEKS Riot Fest in Chicago…September 12th-14th!!!

…check out the INSANE lineup HERE

RIOT Fest is just about a WEEK AWAY!!!!!  So START getting ready and have some outfit ideas : ) from our FLORAL FUN mixed with PUNK ROCK Shoot!

^ ^ ^ ABOVE ^ ^ ^

COMING OUT AT Riot Fest!!!  BRAND NEW Vintage Print BOW Skirts

You will LOVE!!!!!

face full o'flowahs Tumblr

A girl ALWAYS needs sweet jewels!!!  I have ALWAYSSS been a HUGE FLAPPER fan…the style of the 20′s with all the ART DECO was just GORGEOUS and i’m in LOVE with it all!!!

Original Vintage FLAPPER Earrings…get yours HERE

VINTAGE!


PHOTOS: 54 Flowers

This look is so VERY CUPCAKE SWEET!

Dress coming to the webstore as soon as these photos come out! : )

My model, Rachel is just GORGEOUS!!!  A mix between Vanessa Hudgens sweetness and GQ sexiness!

 

Cakes Pastel Food | via Tumblr

MORE amazinggg VINTAGE!!!

Unicorns are always good luck!  Vintage UNICORN Necklace  …get yours HERE

 

fresh. | via Tumblr ♡ | via Tumblr

My FAVORITE piece from the NEW Collection!!!  Strawberries are always sooooo sweet <3

Limited Edition SWEET Juicy Strawberry Dress

…get yours HERE

Fruit FUCK YEAH CUTE WISHES

Made our model go from sweet to sexiness!

PUNK ROCK had to come out for our upcoming RIOT Fest Pop-Up Shop-ness!!!

You may have been in LOVE with our One of a Kind T-Shirt GARTER Shorts…they have been SOLD OUT!!!

…well until now…just posted to the webstore!    MICKEY MOUSE Garter Shorts <3

…get yours HERE


Tell Me MoreAlívio Imediato

She looks SOOOOO HOT!!!!!  These are the NEW Crop Tops coming out for Riot Fest next week!!!!!

I KNOW you can’t wait to get your hands on these…so just added TWO of this style to the webstore so you don’t have to wait!!!  These are ALL ***ONE OF A KIND*** so there’s going to be soooo many KILLER choices at RIOT!!!

…VINTAGE Star Wars Crop Top and or D.A.R.E. are NOW HERE
 


Tumblr would you like to swing on a star...?

Get ready to MOSH, SHOP, and PARTYYYYY!!!!!

Karlibra, Told ya I would fuckin do it. Goal  324689563: Be... Follow Me On Tumblr http://cokgulenadam.tumblr.com/

See you at RIOT FEST!!!!!

xox

RIOT FEST!!! CHICAGO…in 3 weeks!!!

August 19th, 2014


 

RIOT FEST Chicago 2014 is coming up!!!!!  Just over 3 weeks away from honestly the COOLEST show with the BEST lineup of the YEAR!!!!!  Riot Fest Official WEBSITE

If you’re going you’re in for SOOOOO many SPECIAL AMAZING treats!!!  If you’re just finding out about it…GO GO GO!!!  My airfare was only $200 so even MORE reasons for me to be there!!!

New York Couture will be there with an INCREDIBLE Pop-Up Shop FILLED with sooo much I CANNOT WAIT to share with all of you!!!  Upcoming blog posts will have sneak peaks at the BRAND NEW never before seen Dresses, Tops, Skirts, and MORE that will be released ONLY AT RIOT FEST!!

Start getting EXCITED!!!

The 2 bands I’m MOST EXCITED to see are #1 !!!!! The Cure!!!!!  Our whole wedding was basically THEIR musically <3  Will be amazinggg to see them in person!  Dreamy : )

the cure

Die Antwoord !!!  This combo is INSANE!!!  LOVEEE their look!!!  LOVEEE their sound!!!  Sooooo excited to see them!

die antwoord

Honestly there are TOO MANY bands to even list!!!

Check out the INSANE-NESS yourself!!!

MORE Blogs coming with updates on RIOT FEST and info on the ever approaching HUGE Anniversary Sale including SALE dates!!!!…so keep a look out : )

~ SEE YOU THERE !  ~